Day six - nine - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu Day six - nine - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu

Day six - nine

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

De laatste dagen van de week zijn over het algemeen rustig verlopen. Flink wat rond gereden in de auto en een aantal dagen gezond gekookt hier in huis! Ook heb ik weer nieuwe mensen ontmoet, wat over het algemeen erg leuk is. Ik begin de weg hier ook al een beetje te kennen en begin steeds meer gewend te raken hier in PE. Ohja voordat ik het vergeet te vertellen vandaag een hele rustige dag gehad met veel zon (in de winter), dus toch wel een beetje bijgekleurd vandaag. Ook zal het morgen 32 graden worden dus dit gaat helemaal prima worden als ik van 08:00 - 16:30 stage moet gaan lopen haha. Al met al heb ik heel veel zin om te gaan beginnen met mijn stage. Nieuwe ervaringen opdoen, veel nieuwe dingen leren en vooral genieten van het leven! Morgenavond krijg ik er ook twee nieuwe huisgenoten bij. Helemaal toppie dus. Verder is er vrij weinig spannends gebeurd dus dit keer ook niet zo'n heel lang verhaaltje. Ik moet wel zeggen dat ik deze week steeds meer gesetteld ben hier in de omgeving en in het huis. Elke dag gaat het beter en beter! Die stijgende lijn ga ik zeker voortzetten.

  • 26 Augustus 2013 - 14:00

    Ellen:

    Ha lief neefje,

    Ontzettend knap hoe je het daar allemaal doet! Leuk om je reisverslagen te lezen (naast de updates van jullie mam haha). Veel succes op je stage! (En zet uiteraard de stijgende lijn voort). Ik denk aan je!
    X

  • 28 Augustus 2013 - 18:57

    Lilian:

    Hey stefan,

    Kei leuk om te lezen hoe het met je gaat jongen!!
    Ben blij dat je uit je dip bent kunnen komen want het wordt toch een ervaring om nooit te vergeten zo'n stage van 5 maanden in het buitenland!!

    Heel veel plezier en succes verder....

    Dikke X van ons allemaal

Tags: start, stage, genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9862

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage Port Elizabeth (Zuid-Afrika)

Landen bezocht: