Day three - five - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu Day three - five - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu

Day three - five

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

21 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag drie en vier waren vrij heftig, wat moeilijke dagen gehad en veel getwijfeld. Maar ik ben er weer bijna helemaal bovenop! Vandaag ben ik bij Seda ICT Incubator geweest voor een kennismakingsgesprek, het zag er super goed uit en heb heel erg veel zin om te gaan beginnen daar. Ook is mijn vervoer helemaal geregeld en heb ik een auto gehuurd (Chev Spark 1.5) een prima wagen om mezelf hier te vervoeren! Love for everyone who cared about me!! Bedankt voor de steun allemaal en het gaat goed! Nu nog een paar dagen lekker vakantie en maandag begint de stage officieel! Ook kwam bij mij thuis mijn lieve buurjongetje even skypen! haha echt heel grappig! Vanavond ook maar weer een avondje rustig aan doen en op tijd naar bed. Morgen weer lekker touren met huisgenootje en genieten van het leven! Always stay positive!!

  • 21 Augustus 2013 - 17:58

    Maret:

    Je bent een bikkel Steef, nog 3,5 week dan zijn we er allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 9876

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage Port Elizabeth (Zuid-Afrika)

Landen bezocht: