Day 10 - 22 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu Day 10 - 22 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu

Day 10 - 22

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

08 September 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Nu ik ongeveer drie weken in zuid-afrika ben, ben ik onderhand wel goed gesetteled nu! Het gaat goed met mij,
maar heb zoals veel mensen al weten wel echt vanalles meegemaakt. Super veel nieuwe mensen ontmoet en super leuke dingen gedaan.
Ook is mijn stage super gaaf, al veel nieuwe dingen geleerd in twee weken van het bedrijf.
De nieuwe business processen, internationale meetings en het eigen project zijn super gaaf!
Bijna iedereen is super vriendelijk hier en het is super gaaf!
Op stage mag ik een geheel eigen project gaan opstarten die ik zelf helemaal ga opzetten en afmaken, echt super gaaf dus.
Dit is echt al een droom die uit komt, hier heb ik het ook echt voor gedaan. Mijn stage is echt super tof!
Heel hun inbreng ligt in mijn handen, er komt heel veel druk op mij te staan maar ik weet dat ik het aankan.
Heb er zo veel zin in om dit tot een goed einde te brengen!
In een woord zijn de laatste dagen : WAUW!
Echt een toptijd met alle huisgenoten en mensen om mij heen, echt super!
Ik heb natuurlijk ook eigenlijk alles al meegemaakt, van overval tot kapotte band midden in de onbekende stad tot een auto ongeluk.
Dit waren allemaal crazy dingen die ik zeker overleefd heb!
Door veel steun van veel mensen heb ik een andere (een meer positievere) gedachte gekregen die ervoor zorgt dat ik hier zeker wil blijven.
Ik zal hier ook zeker blijven, hechter worden met de huisgenoten en een topstage beleven!
Ik heb er dus allemaal een super goed gevoel over en sta overal heel erg positief in.
Vrijdagavond 06/09/2013 hadden we met alle studenten hier de openingsbraai, dit was echt super gezellig!
Echt een topavond was dit met iedereen, hier heb ik echt van genoten!
Ook de zaterdag erna was super leuk, lekker gekletst met een aantal huisgenoten en wat gedronken.
De lente is sinds kort begonnen dus laat het maar lekker mooi weer blijven hier!
Ik denk dat het wennen steeds beter gaat hier in PE en met iedereen een toptijd ga beleven!!

  • 08 September 2013 - 10:41

    Stijn!:

    Hey broertje! Lang verhaal maar zeer leuk om te lezen! Fijn dat t daar ondanks alles toch zo goed gaat! Veel plezier daar nog en niet te bruin worden he? :p

  • 08 September 2013 - 12:08

    Ellen:

    Ha neefje,

    Fijn dat je het zo leuk vind daar! En vanaf nu moet het ECHT afgelopen zijn met al die rare dingen ;) Geniet ervan (dit is idd waar je maanden naar toe gewerkt hebt!)

    Liefs!

  • 09 September 2013 - 01:02

    Attie:

    Lieve Stefan,

    Fijn om te lezen dat je na de nodige tegenslagen jezelf weer in de goede richting ziet gaan. Het is uiteraard een hele onderneming.
    Gelukkig is het in ieder geval dat je er de juiste draai aan hebt weten te geven.
    De uitdaging aan gaan met wat je nu te doen staat lijkt mij bijzonder interessant .
    Het is een prachtig land waarin jij nu te gast bent en met een andere cultuur en levensgewoontes. Mooi lenteweer en je omringt weten te vinden met mensen die je kunnen helpen in jouw ontwikkeling is fantastisch !
    Grijp je kansen.
    Ik geniet van je positieve levens houding.
    Heel veel liefs en goeds van je buf.

  • 15 September 2013 - 12:14

    Toon En Anita:

    Hoi Stefan,
    Heel veel al gehoord natuurlijk van Stijn en Susan en nu dus je verhalen zelf maar eens gelezen.
    Je hebt inderdaad al heel veel meegemaakt. Volgens mij heb je alles al wel gehad.Rest nu dus alleen nog maar genieten en een beetje werken natuurlijk maar dat is ook leuk lees ik wel.
    Een hele ervaring en heel knap daar in je eentje. Blijf genieten en doe vooral leuke dingen want je bent er nu toch!!! We blijven je verhalen lezen .Heel veel plezier nog en veel groetjes uit Veldhoven!!!!
    Toon en Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 9864

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage Port Elizabeth (Zuid-Afrika)

Landen bezocht: