Day two - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu Day two - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu

Day two

Blijf op de hoogte en volg Stefan

18 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag twee was een rustige, maar goede dag! Eerst even lekker uitgeslapen in mijn nieuwe kamertje en het andere huis verkent (wat overigens niet is gelukt omdat alles dicht is daar). Ohja, ondertussen heb ik mijn koffer ook teruggekregen gister, die hebben de mensen netjes teruggebracht aan mijn huis! Verder even lekker biertjes gedronken (halve liter voor 1,50 euro!!) en wat boodschappen gedaan. Vanavond ook heerlijk en goedkoop sushi gegeten en verder weer heerlijk rustig aan doen op mijn kamertje. Al met al wordt het elke dag beter en leuker! Het blijft wel heel spannend deze dagen hier maar wel heel leuk! Woensdag heb ik de eerste ontmoeting het bedrijf, seda incubator een paar kilometer vandaan. Ik heb er heel veel zin in om daar naartoe te gaan en verder ga ik lekker genieten van mijn vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 9849

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage Port Elizabeth (Zuid-Afrika)

Landen bezocht: