Day one - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu Day one - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Stefan Pas - WaarBenJij.nu

Day one

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

17 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag 1 is nu een feit! met de welwetende ups en down zit ik hier nu lekker even te rusten op mijn kamer. Ik heb deze twee dagen al genoeg meegemaakt tijdens de reis en aankomst. Vrijdagochtend 16 augustus 2013 rond 11:00 aangereden naar Frankfurt (voor de niet brabanders onder ons, dit betekent dat we zijn weggereden). Daar kwam ik samen met papa,mama,susan en stijn op tijd aan! Hebben we een gezellig dagje Fraport (zo noemen ze dat daar) gehad. Toen rond een uurtje of 20:00 was het tijd om afscheid te nemen van het gezin en het avontuur tegemoet te gaan. Dit was ook niet bepaald makkelijk, maar nadat het afscheid is genomen en eenmaal in het eerste vliegtuig zat (de airbus 380-800, de grootste ter wereld) vond ik het allemaal prima. Ik heb daar nog een filmpje gekeken maar helaas niet meer geslapen, toch weer een keer lang zonder slaap volgehouden haha. 's Ochtends de aankomst in Johannesburg. Lekker moeten haasten omdat iedereen lekker super sloom deed bij de paspoort controle daar. Gelukkig nog hulp gehad van zo'n mannetje die met mijn koffer mee naar boven rende. Op de minuut precies ook mijn binnenlandse vlucht gehaald! Dit was wel even hectisch maar ben er goed uitgekomen! Als het ergste nog niet eens is geweest komt nu de aankomst op Port Elizabeth (eindbestemming). Mijn handkoffer kwam uit de zogenoemde carousel maar mijn grote koffer (met de meeste van mijn spullen) was er niet bij. Dit was wel even schrikken. Dus ik naar die infobalie en even uitgelegd dat mijn koffer nog in Johannesburg is. Ik werd gelukkig netjes opgehaald door 4exchange met een kleine rondleiding door PE. Uiteindelijk rond een uurtje of half 2 aangekomen in mijn huisje en de eerste twee huisgenoten ontmoet die al eventjes hier aanwezig zijn. Al met al was het een hectisch, maar ook wel een super dagje gehad! Nu heb ik dus echt lekker vakantieeeee!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 9875

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage Port Elizabeth (Zuid-Afrika)

Landen bezocht: